Historię tych miejsc tworzymy nieprzerwanie
warszawa@hotel.com.pl
v
NAJLEPSZE CENY. ELASTYCZNE OFERTY. TYLKO NA NASZEJ STRONIE. BOOK ONLINE
FAQ
Brak wyników !
Zmień ustawienia wyszukiwania.
   Doba hotelowa
   O której zaczyna się i kończy doba hotelowa?
Doba hotelowa zaczyna się o 15:00 i kończy o 12:00 dnia następnego.
   Czy można zameldować się wcześniej niż o 15:00?
Tak, jest to możliwe, ale w zależności od dostępności. Zwykle wczesne zameldowanie wymaga dodatkowej opłaty. Koszt takiej usługi wynosi 50% ceny pokoju, jeśli zameldowanie odbywa się między 9:00 a 11:00. Od 11:00 do 14:00 naliczane jest 25% ceny pokoju. Wczesne zameldowanie przed 9:00 jest równe kosztowi dodatkowej nocy.
   Czy można wymeldować się później niż o 12:00?
Tak, jest to możliwe, ale w zależności od dostępności. Zwykle późne wymeldowanie wymaga dodatkowej opłaty. W przypadku wymeldowania do godziny 16:00 naliczona zostanie opłata w wysokości 25% ceny pokoju. W przypadku wymeldowania do godziny 18:00 pobierana jest opłata w wysokości 50% ceny pokoju. Wymeldowanie po 18:00 jest równe kosztowi dodatkowej nocy.
   Goście naszych Gości
   Czy mogę zaprosić gości do hotelu?
Nasi Goście hotelowi mogą zaprosić znajomych do baru lub restauracji. Jeśli chodzi o odwiedzanie w pokojach, jest to możliwe, jednak goście odwiedzający zobowiązani są do opuszczenia hotelu do godziny 22:00. W przypadku nie dostosowania się do zasad funkcjonowania hotelu, podjęte zostaną dalsze kroki, w tym nałożenie dodatkowej kary pieniężnej za każdą niezameldowaną osobę zgodnie z regulaminem hotelowym.
   Pobyt ze zwierzęciem
   Czy do hotelu można przyjechać ze zwierzęciem?
Tak, oczywiście. Nasi goście hotelowi mogą odwiedzić nas ze swoimi pupilami za dodatkową opłatą 50 zł za dobę za zwierzę. W przypadku wcześniejszej informacji pokój jest przygotowany na pobyt ze zwierzęciem - wyposażony jest w legowisko dla pupila oraz miski.
   Strefa Wellness & Spa
   Czy ze strefy Wellness & Spa mogą korzystać osoby niebędące gośćmi hotelowymi?
Nasza strefa SPA jest przeznaczona wyłącznie dla naszych gości hotelowych. Oferujemy jednak voucher’y upominkowe na masaże i korzystanie ze strefy Wellness & Spa. Standardowy okres ważności vouchera to 6 miesięcy. Voucher można wykorzystać codziennie od 8:00 do 18:00
   Jakie są godziny otwarcia Wellness & Spa?
Strefa Wellness & Spa dostępna jest dla Gości hotelowych przez całą dobę. Zabiegi i masaże są możliwe w godzinach od 10:00 do 22:00 po wcześniejszej rezerwacji usługi.
   Pobyt z rodziną
   Czy są pokoje dla rodzin?
W przypadku pobytu rodzinnego jesteśmy w stanie zaproponować kilka rozwiązań. Najczęściej zależy to od wieku dzieci. Oferujemy łóżeczka odpowiednie dla dzieci do 3 roku życia. Inną opcją jest Junior Suite lub Apartament z dwoma osobnymi łóżkami. Mamy możliwość dostawienia dodatkowych łóżek dla dzieci w pokojach o podwyższonym standardzie, takich jak Junior Suite, Suite czy Suite Deluxe. Koszt takiej usługi to 150 zł za dobę za jedno dodatkowe łóżko. Oferujemy również kilka pokoi z rozkładaną sofą, która może pomieścić dwoje dzieci. Usługa przygotowania sofy stanowi równowartość kosztu dostawki. Możemy najlepiej dostosować naszą ofertę do potrzeb naszych gości. Jeśli chodzi o pokoje łączone to nie mamy w naszej ofercie takich rozwiązań. Wszystkie nasze pokoje składają się z jednego pokoju i łazienki, ale w niektórych występuje częściowe wydzielenie z wykorzystaniem dostępnych mebli lub ściany.
   Vouchery
   W jaki sposób mogę kupić voucher? Czy muszę odebrać go osobiście?
Voucher można kupić na miejscu lub e-mailem. Płatności można dokonać kartą, gotówką lub przelewem bankowym. Możliwe jest również przesłanie vouchera kurierem lub drogą elektroniczną. Voucher’y są wypisywane ręcznie na specjalnie stworzonym formacie. Treść zależy od kupującego. Można wykupić voucher dla siebie lub jako prezent. Kupując voucher, kupujący otrzymuje notę księgową. W trakcie realizacji voucher’a otrzymają Państwo fakturę lub paragon.
   Czy można przedłużyć ważność vouchera?
Tak, można. Zwykle wydajemy voucher’y z 6-miesięcznym okresem ważności. Kwestię ewentualnego przedłużenia ważności voucher’a można uzgodnić indywidualnie z recepcją.
   Parking
   Czy hotel posiada parking? Jaki to koszt?
Tak, oferujemy usługę parkingową. Posiadamy parking podziemny. Koszt za dobę za jedno miejsce parkingowe to 170 zł lub 15 zł za godzinę. Koszt parkowania przed hotelem to 340 zł/doba, 30zł/h, ze względu na ograniczenia przestrzenne. Ze względu na historyczną architekturę i położenie naszego hotelu parking jest niewielki. Z tego powodu czasami korzystamy z parkingu podziemnego w naszym siostrzanym domu towarowym VITKAC, który znajduje się zaledwie 5 minut od hotelu. Nasi goście hotelowi nie muszą martwić się o parkowanie, wystarczy zaparkować samochód przed hotelem i przekazać klucze portierowi. Nasi portierzy są odpowiedzialni za całą procedurę. W celu uniknięcia opóźnień prosimy o poinformowanie recepcji 30 minut przed podstawieniem samochodu.
   Lokalizacja hotelu
   Gdzie znajduje się hotel? Jak mogę dostać się do hotelu?
Lokalizacja hotelu jest bardzo dogodna. Znajduje się w ścisłym centrum Warszawy, przy Placu Powstańców Warszawy 9. Łatwo można do niego dojechać samochodem i komunikacją miejską - w pieszej odległości znajduje się Metro Świętokrzyska, autobusy, tramwaje i pociągi. Samochodem najlepiej skręcić w prawo w Plac Powstańców Warszawy od strony ulicy Świętokrzyskiej. Naszym gościom oferujemy transfery z dowolnego miejsca w Warszawie lub jej okolicach, takich jak: Lotnisko Chopina, Lotnisko Modlin czy Dworzec Główny. Nasi kierowcy są również dostępni na wszelkie inne prośby, a nasze Mecedes S-Class lub Mecedes V-Class oferują do 7 miejsc. Hotel Warszawa jest bardzo dogodnie zlokalizowany, jeśli chodzi o spacery na Stare Miasto, Galerię Zachęta, Muzeum Narodowe czy dom towarowy Vitkac.
Newsletter
Zapisz się
Szczegołowa informacja na temat przetwarzania danych znajduje się w naszej polityce prywatności.
W celu zapewnienia wysokiej jakości usług korzystamy z plików cookies. Używamy plików cookies, aby zapewnić pełną funkcjonalność naszej strony internetowej. Ponadto korzystamy z plików cookies do celów statystycznych oraz innych, dzięki czemu możemy uzyskać wgląd i zrozumieć jak korzystacie Państwo z naszej strony oraz jakie działania powinniśmy podjąć, abyśmy mogli lepiej Państwu służyć. Mogą Państwo zarządzać plikami cookies indywidualnie poprzez ustawienia przeglądarki, z której Państwo korzystają. Zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności i cookies, gdzie znajdą Państwo więcej informacji na temat korzystania z tych plików na naszych stronach.
Akceptuję